MASTER

Svojim smelim stilom, dnevnim pozicionim LED svetlima i vertikalnim
prednjim krajem, Master potvrđuje svoj robusni i moderni dizajn.
Nova instrument-tabla, širok asortiman opreme i sistemi za pomoć
vozaču olakšavaju svakodnevni život. Takođe ćete imati koristi od
novog asortimana motora, za još veći užitak u vožnji, performanse i
efikasnost potrošnje goriva.
pogledajte galeriju
Inspirisan kamionetom u američkom stilu. Još više šik!
Njegov novi dizajn ni na koji način ne ometa praktičnost, zahvaljujući njegovim brojnim funkcijama.
Još bolje performanse!
Otkrijte naš novi asortiman motora.
Prednji senzor i kamera za vožnju unazad
Jednostavnije manevrišite zahvaljujući slici koja se prikazuje direktno na retrovizoru ili na multimedijalnom ekranu.
Smestite se u svoju mobilnu kancelariju
Skladišni prostor do 105 L, Easy Life tablet i fioka, indukcioni punjač telefona, multimedijalni ekran, držač tableta itd. Neka MASTER postane vaš svakodnevni pratilac.
oprema
Pametni kokpit
Dizajniran tako da zadovolji potrebeprofesionalaca,
potpuno novi Master nudi vam svu opremu i funkcije pravepokretne kancelarije:

• Easy Life tablet (Renault inovacija) i veliki držač za čašu
Easy Life fioka

• Bežični (indukcioni) punjač telefona

• Klupa sedišta za dva putnika sa preklopnim naslonom,
okretni sto i prilagodljivo sedište

• Digitalni držač za tablet koji se skida

• Skladišni prostor do 105 L (najbolji u svojoj klasi)

• Multimedijalni ekran osetljiv na     dodir sa aplikacijama R-LINK Evolution ili Media Nav Evolution                     
Easy drive
Na sve smo mislili da bismo optimizovali uslove vožnje! Vozite bez brige zahvaljujući opremi koja je dizajnirana tako da pojednostavi vaš svakodnevni život:

• Asistent za posmatranje unazad (RVA) –Renault inovacija

• Pomoć za poprečnu stabilnost (SWA)

• Upozorenje na nenamerno napuštanje trake (LDW)

• Aktivni sistem kočenja u slučaju nužde (AEBS)

• Upozorenje na mrtav ugao (BSW)

• Pomoć pri parkiranju sa prednje strane (UPA)

• Prednji senzor i kamera za vožnju unazad
Jednostavan utovar
Uštedite vreme i energiju uz potpuno novi Master! Vaše vozilo pruža lak pristup utovarnom prostoru, kao i opremu koja je specijalno osmišljena tako da poboljšava radne uslove:

• Pomoćne ručke za pridržavanje u utovarnom prostoru

• LED osvetljenje u utovarnom prostoru

• Nekoliko prstenova za vezivanje

• Zaštita unutrašnjosti (drvena)

• Jedan od najnižih pragova utovarnog prostora na tržištu
motori

Osećajte se kao kod kuće na svim vrstama terena uz Master
Bolje performanse, veća efikasnost!
Asortiman motora modela Master potpuno je preuređen. Oni nude više snage i veći obrtni momenat (do 400 Nm i 180 KS) kako bi pružili dinamičnije ubrzavanje i nosivost. Užitak u vožnji i bezbednost su zagarantovani, čak i pod punim opterećenjem.

Ostvarite prednosti u svakom pogledu: njegovu povećanu snagu i obrtni momenat prate efikasna potrošnja goriva sa mogućnošću postizanja potrošnje od oko 1 L/100 km (u korelaciji sa NEDC*).Master je dostupan i u verzijama EuroVId sa prednjim pogonom, konverzijama za težak teret, sa velikom zapreminom itd.
AdBlue®
SRC** tehnologija transformiše emisije štetnih gasova iz dizel motora i azotne okside (NOx) u bezopasne gasove. Bez uticaja na performanse ili potrošnju vozila, Adblue® tehnologija omogućava našim dCi motorima da zadovolje nove standarde, koji su još stroži i zahtevniji. Postoji zaseban, lako dostupan rezervoar za AdBlue® od 28 L i on se ne sme mešati sa gorivom.AdBlue® je dostupan na većini benzinskih stanica. Vozilo vas unapred upozorava kada je vreme da napunite AdBlue® rezervoar***.
*Od septembra 2018. sva nova vozila poseduju sertifikat u skladu sa protokolom WLTP. Da bi se olakšao ovaj prelaz, nivoi potrošnje goriva i emisije štetnih gasova sertifikovani primenom protokola WLTP konvertuju se u raniji NEDC protokol (u korelaciji sa NEDC) tokom perioda koji se razlikuje od zemlje do zemlje.

***SCR je skraćenica za selektivnu katalitičku redukciju (eng. Selective Catalytic Reduction).

***Potrošnja AdBlue®-a zavisi od uslova korišćenja vozila, opreme i stila vožnje.
                           
Svako rešenje za vuču ima svoje prednosti. U verziji sa prednjim pogonom, potpuno novi Master je najpogodniji za prevoz tereta i drumski transport. U verziji sa zadnjim pogonom, može da podnosi veći teret i da se prilagođava svim vrstama terena.
Master – prednji pogon
Sa svojim veoma niskim pragom utovarnog prostora, potpuno novi Master sa prednjim pogonom je najpogodniji za prevoz tereta i drumski transport.

Njegove prednosti:

• Lak utovar zahvaljujući jednom od najnižih pragova utovarnog prostora u svom segmentu
• Veća utovarna zapremina zahvaljujući povećanoj korisnoj visini i veoma niskom pragu utovarnog prostora
• Bruto težina vozila (GVW) dostiže 3,5 t (dozvola B kategorije)
• Bolji doživljaj vožnje
• Manja potrošnja goriva kako na putu, tako i na velikim razdaljinama
• 3 kompaktnije dužine: L1, L2, L3 i upotrebna zapremina do 14,8 m³
Master – zadnji pogon
Sa povećanim utovarnim, vučnim i terenskim kapacitetima, potpuno novi Master sa zadnjim pogonom je vaš najveći saveznik u transportovanju teških tereta na mekom terenu.

Njegove utovarne prednosti:

• Veće maksimalno opterećenje zadnje osovine
• Kompatibilnije komplementarne adaptacije
• Dostupan u verziji L3 i L4: upotrebne dužine veće od 4 m i kapaciteta do 17 m3
• Kapacitet vuče uvećan za dodatnih 500 kg
• Bruto težina vozila (GVW) od 3,5 t do 4,5 t
 
Njegove prednosti u pogledu vuče i prianjanja za tlo: 

• Bolja vuča težeg tereta uzbrdo i na mekom terenu kako bi se smanjio rizik od zaglavljivanja
• Bolji kapacitet savladavanja prepreka
• Opciona blokada diferencijala
• Opcija istovremenog upravljanja točkovima na istoj osi za bolje prianjanje i podnošenje tereta na zadnjoj osovini
Extended Grip (standard)
Kao standardna funkcija potpuno novog asortimana modela Master, ovaj sistem protiv proklizavanja omogućava optimalno prianjanje!
Poboljšana vuča (opciono)
Tehnologija poboljšane vuče pomaže vozilu da zadrži ili povrati vuču kada pogonski točak proklizava u mestu (izgubi prianjanje). Kao alternativa sistemu pogona na sva četiri točka (kada terenska vožnja nije potrebna), ova tehnologija kombinuje diferencijal sa minimalnim proklizavanjem i povećanu odignutost od tla kako bi vozilo ostalo funkcionalno čak i na najtežem terenu.

Ova konverzija je dostupna na modelu Master kombija sa prednjim pogonom.
Blokada diferencijala (opciono)
Izbegnite probleme sa klizavim površinama. Dostupan na verziji potpuno novog modela Master sa zadnjim pogonom, sistem blokade diferencijala poboljšava prianjanje vozila za tlo. Pri brzinama manjim od 30 km/h aktivira se automatski ako točak počne da proklizava. Posebno je koristan za izvlačenje iz nezgodnih situacija pri malim brzinama na blatnjavom terenu!

Dostupno u zavisnosti od verzije i opcija.
Pomoć pri kretanju na uzbrdici (standard)
Zaboravite na nezgodna pokretanja pod punim teretom! Zahvaljujući pomoći pri kretanju na uzbrdici, pritisak na kočnice se održava još nekoliko sekundi kako biste imali vremena da lako pokrenete vozilo.
Nazad na vrh
black arrow to the top